vineri, 9 septembrie 2011

Doua iubiri umane fac una divina.

style experiment slave girl by shono

~FARFALLA~ - farfalla

Te iubesc mult, cum n-am mai iubit niciodata, si tocmai de aceea plec, pentru ca, daca as ramane, visul s-ar transforma in realitate, in dorinta de a poseda, de a dori ca viata lui sa fie a mea. In fine, toate lucrurile care transforma dragostea in sclavie. E bine sa avem grija de ceea ce luam cu noi din viata.


Ce m-as face viata mea? - romantica


N-am crezut vreodata ca o sa ma indragostesc si asa mult sa iubesc.Simt ca in viata mea toate s-au schimbat de cand tu m-ai fermecat. CE M-AS FACE VIATA MEA...FARA MANGAIEREA TA? CE M-AS FACE FARA TINE? DACA NU AI FI LANGA MINE... Cine ma iubeste si mi-a schimbat viata cand ma trezesc dimineata...cine a intrat in inima mea numai tu iubirea mea...Ce m-as face viata mea fara mangaierea ta,ce m-as face fara tine spune tu iubire...

O zi... - alba rosa




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu