luni, 4 aprilie 2011

Nu mai vreau nici o clipa fara tine
























  "Asa cum petalele unei flori se deschid la lumina soarelui si se lasa
leganate in bataia vantului, tot asa si gandurile mele se indreapta spre tine
si te roaga sa te opresti o clipa din preocuparile tale si sa asculti un
sincer "Te iubesc!". 

"Niciodata nu voi avea timp sa iti redau in cuvinte tot ce simt pt tine...
iubire,pasiune,dorinta...tot ce stiu e ca voi incerca mereu sa fac mai mult,
mai mult decat e posibil, pt a te pastra aici intr-un coltisor al inimii
mele, un coltisor pe care ti-l rezerv tie,dragul meu...pt ca tu esti tot ce
mi-am dorit vreodata! Ochii tai patrunzatori m-au fascinat din prima clipa,
buzele tale senzuale m-au cucerit...iar mana ta calda o simt pe fruntea mea
rece."

"Sunt un fulg de nea care incearca sa iti mangaie fata ... Doamne ce as vrea
sa ma scurg in pielea ta si sa nu mai ies niciodata, asa as avea certitudinea
ca nu am sa te pierd.... Poate pt o clipa ai sa crezi ca sunt nebuna...Poate
ca asa este...sunt nebuna,nebuna dupa tine, tu esti tot ce am de pret..tot ce
am visat, tot ce mi-am dorit .. Poate viata mea a fost cruda cu mine, tu sa
fii atat de departe si eu ... sa te caut in disperare.. Vreau sa te vad, sa
te sarut, sa fiu numai a ta, nu pt o clipa ci pt eternitate...Noaptea trece ,
o muzica suava imi alina singuratatea .... ce pot face? nimik decat sa astept
clipa revederii noastre, clipa in care voi fi din nou in al 9 lea cer... Ma
rog la Dumnezeu ca acea clipa sa fie cat mai aproape pt ca suferinta mea sa
inceteze.. Am nevoie de iubirea ta, am nevoie de o iubire sincera si
reala...m-am saturat de minciuni si inselatorii... Vreau sa traiesc alaturi
de tine clipe magice, clipe de vis, clipe in doi, pe care nu cred ca as
putea sa le descriu in cuvinte ... pt ca nu au grad de comparatie ... Marea este
complicea mea, ea este alaturi de mine mereu, ea este singura care nu m-a tradat si
nu ma va trada niciodata .. dar ea nu poate tine locul unei dragoste adevarate ... 
e nevoie de un inger de baiat  pt ca totul  sa fie ca in paradis ... Si ce mai pot
cere de  la Dumnzeu cand am gasito? Doar sanatate si multi ani de fericire..."

"Stau si ma gandesc cum sa ajung la inima ta .. si nu reusesc sa-mi dau seama
... ce lipseste .. ca noi sa fim impreuna pentru eternitate .. poate ca asa ne
e scris, sa fim departe unu' de celalalt ... si sa iubim prin suferita. Am
nevoie de tine ... vreau ca in fiecare seara sa adorm cu tine ... si a doua zi
dimineata sa fii tu cel langa care sa ma trezesc ... Vreau ca tu sa reprezinti
visele mele, vreau ca tu sa fii motivul pt care sa traiesc, vreau ca tu sa fii
totul!"

"Parca ar fi trecut o zi, apoi o noapte,a fost o vesnicie/de cand soarele nu
mai zambaste, luna a uitat sa mai zambeasca/totul in jur tace...e o liniste
adanca , atat de apasatoare/deoarece cerului ii lipseste un inger, a mai cazut
o stea/el a coborat aici langa mine,in sufletul meu/intr-o noapte l-am auzit
venind ,apropiindu-se/l-a purtat vantul pe aripile sale,l-a insotit luna.a
pasit bland pe covorul amarui al pamantului/s-a apropiat de patul meu si sa
aplecat deasupra mea /si a plimbat mainile prin parul meu,incet, nu s-a
grabit/parfumul sau imbatator mi-a inundat simturile ,rasfatandu-le/nu
dormeam, dar imi era frica sa ma trezesc sa inceteze visul/el mi-a sarutat
sprancenele cu buzele sale moi atat de moi/ si atunci mi-am deschis pleoapele,
a urmat clipa de tacere/ l-am privit, m-am cufundat in marea ochilor sai/total
si infint si in acea clipa timpul a uitat sa curga/sufletul meu iti apartine ,
ai mare grija de el/ ma abandonez in bratele tale, ma daruiesc tie/ ca sa imi
reversi in suflet numai iubire si pace/ in noapte se aude o lacrima cazand,
rasunand puternic/ vantul incepe sa bata, rasunand puternic/vantul incepe sa bata
tot mai tare, ca un strigat ca o chemare/ eu inteleg totul, e vremea sa plece, ma
agat de bratele lui/ incerc sa-l prind nu reusesc dar totusi realizez/ ca sufletul
tau, mangaierea ta fac norii inspumati sa planga.
                    Cerului ii lipseste un inger, tu esti steaua pierduta."
















 Daca stii cum este sa adormi noptile sperand ca razele diminetii or sa topeasca dorul, stii ce inseamna sa sperii zadarnic. Invata-ma atunci cum sa-mi iau sufletul si sa-l scutur zdravan ca sa curga din el picatura cu picatura veninul de dor, fructele care m-au gonit cu capul plecat din fericire.
Mi-e dor, atat de dor... De tine. De noi. De cum erai cu mine. De cum eram cu tine. Si nu pot si nu gasesc cuvinte sa spun cum, cand si cat de mult mi-as dori sa nu mai imi fie. Daca tu stii ce este acela dor, dor de o fiinta mai mult decat de orice alta fiinta, atunci te rog si implor, scapa-ma de el, de dor. Scapa-ma de intrus. Este dorul asta un blestem, este o cruce sub care eu, un simplu om, sunt doar o cocoasa si niste brate care se coboara inainte sa apuce sa se intinda. Pe care as vrea nespus sa ti-o arunc tie.
Iar daca tu stii cum este sa traiesti cu fiinta altuia intr-a ta, te rog, smulge-o din mine si las-o sa traiasca de una singura. Da-i inapoi dreptul la simtire! Lasa-ma si pe mine sa respir aerul meu, cu nasul si partea mea de viata. Lasa-ma nici mai mult, nici mai putin decat exact cum eram inainte de tine. Eram din varful degetelor pana la capatul firelor de par numai visuri frumoase, dorinte multe de fericire, speranta si tremur de incredere. Doamne, cat de frumoasa eram... Mii de cioburi s-au facut oglinzile in care iubirea si dorinta ei imi strigau asta. Acum, este si nu mai este viata mea...
Daca stii cum este sa adormi noptile sperand ca razele diminetii or sa topeasca dorul, stii ce inseamna sa sperii zadarnic. Salveaza-ma de nesperanta asta! Ma chinuie, ma bantuie, ma arunca din liniste si ma tranteste in framantare. Imi este dor si nu mai vreau sa-mi fie. Cum sa-mi iau sufletul si sa-l scutur zdravan ca sa curga din el picatura cu picatura veninul de dor, fructele care m-au gonit cu capul plecat din fericire? Cum sa fac fara sa imi reproseze ca l-am lasat fara ceea ce ii era mai drag? Daca eu te simt arzand, te vad stralucind, te aud ascultand, tu de ce nu raspunzi gandurilor si simturilor? De ce nu te intorci spre mine sa ma privesti dincolo de iubirea trecatoare si sa-mi spui ca esti aici langa mine si ca te-ai nascut sa-mi sorbi de pe buze surplusul de dor?.... Este pentru ca tie... tie... nu iti este dor.
Mi-e dor sa te stiu departe de mine, acolo de unde nu o sa te mai intorci niciodata la mine atunci cand imi este greu, si rau, si trist, si urat si imposibil. Mi-e dor sa nu te mai simt si sa nu te mai vreau atat de aproape. Caut pamantul nedescoperit in care sa-mi ingrop amintirile si apele care sa-mi spele noptile in care ma cutremur de dor.
Mi-e dor si ma strange. Ma sufoca si mi-a secat puterile. In vis ma inec cu prezenta ta. In realitate, ma sufoc cu lipsa ei. Dorul asta ma arde chiar si atunci cand stau bine pe picioare. Daca ai fi departe insa, eu cum m-as mai putea intoarce la mine cu inima senina?

Scapa-ma de dor si de felul in care il simt ca doare. Da, Doamne, minte inimii si judecata si scapa-ma de bubele in coji.

Am avut un vis frumos, mai dureros decat toate cosmarurile de pana acum: se facea ca nu or sa se mai vindece niciodata. Iar daca nici timpul nu le scoate de acolo, atunci cine? Atunci cum? Mi-e dor
























Sunt zile in care mi se pare ca nimic nu-mi merge bine, ca as vrea mai mult, ca nu voi avea niciodata ce vreau acum In clipa asta as da totul pentru o noapte. O noapte in care visele sa nu se mai sfarseasca, o noapte din care sa nu ma mai trezesc, o noapte in care sa nu ma gandesc ca va veni si o dimineata in care visul se va sfarsi si eu voi ramane ca Cenusareasa fara print, fara caleasca, fara vis...O noapte fara cuvinte, doar cu priviri, doar cu suflete.Cuvintele sunt inselatoare si te tradeaza cand te astepti mai putin. De aceea nu le vreau, am nevoie doar de tacere, de liniste. O liniste in care singurele care vorbesc sunt sufletele. Ele nu pot minti, nu pot insela, sunt pure.M-as lasa cuprinsa in brate de un astfel de suflet care nu stie sa minta si m-as pierde intr-o lume ireala, doar pentru o noapte, doar pentru o clipa, doar pentru a simti ce n-am simtit nicicand. As uita ca dimineata, sufletul ia forma umana, deci inselatoare, si magia se risipeste‌Mi-ar fi teama ca visul s-ar pierde in ceata noptii ce se sfarseste. Vreau doar o noapte,..o noapte si nici o zi...


















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu