marți, 15 mai 2012

Pe noi nimic nu ne desparte!





Dansând cu tine - b ynv






Pe noi nimic nu ne desparte! 
Împreună fii-vom mereu 
Legaţi de iubire pană la moarte! 
Întotdeauna TU şi EU ! 



Jurămintele noastre - jur m ntul iubirii


























































"  JUR SĂ TE IUBESC PANĂ CAND MOARTEA NE VA DESPĂRŢI, OCHII MEI  TE  VOR PRIVI CU TOATĂ DRAGOSTEA  ! JUR SĂ-ŢI FIU CREDINCIOASA PENTRU TOT RESTUL VIEŢII MELE ,SĂ-ŢI FIU SPRIJIN,ECHILIBRU,ARMONIE,IUBIRE,TANDREŢE ,SĂ FIU PLATOŞA CE NU VA LĂSA CA RĂUL SĂ NE DESPARTA VREODATĂ !  TE IUBESC CU TOATĂ IUBIREA EXISTENTĂ ÎN UNIVERS,TE IUBESC CU TOATĂ FIINŢA MEA ,PE TINE DRAGOSTEA MEA PENTRU TOATA VIAŢA   
" ! pt.sotul meu EUGEN .


The book of the dead.. - trandafir cu spini

Sunt vise ce prind aripi. 
Născute din iubire. 
Sunt vise cu noi. 
Ce-ating nemurirea. 

Sunt vise ce zboară. 
Trăind în eter. 
Când sufletele pereche. 
Iubesc și se vor. 

Vise.vise - a o lc


De ce mă-ntorc mereu cu gândul meu. 
La amintiri ce-mi răscolesc păreri de rău. 
De ce nu pot din suflet să te scot. 
Să uit cât te-am iubit.nu pot. 

De ce atâtea vise ne făceam. 
Când fericiți în noapte.stele număram. 
De ce pe buze tu cu drag mă sărutai. 
Dacă-n iubirea noastră nu credeai!



De ce... - que beleza


TI AMO,AMORE MIO! - love



Iti inchin tie viata...iti ofer tie ingerul meu pazitor ca sa fii de 2 ori mai in siguranta...iti ofer tie zambetul meu ca sa fii de 2 ori mai fericit...iti ofer tie ochii mei ca sa te vezi cel mai fericit barbat...iti ofer tie buzele mele pt a le saruta cand vrei tu...iti ofer trupul meu ca sa ai in bratele cui sta...iti ofer dragostea mea pt ca lacrimile tale sa fie doar de bucurie...iti ofer gandul meu ca sa stii ca TE IUBESC!Pastrez la mine tot ce e rau,fiindca stiu ca atunci cand voi fi cu tine pot invinge orice rau.Totusi iti ofer lacrima mea pt a sti cat as suferi daca te-as pierde.Iti daruiesc tot ce pot...iar acum iti ofer un sarut ca o scrisoare de dragoste si mainile mele ca sa te pot mangaia tot timpul...si mai presus de toate...iti ofer un loc special in paradisul inimii mele...TE IUBESC!






Dansând cu tine - b ynv

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu