marți, 12 aprilie 2011

inima mea bate doar pentru tine


 Iubire cu aripi de matase,
doar tu mi-ai daruit
si simturile-mi somnoroase,
doar tu mi le-ai trezit.
 
Imbratisarea-i dulce chin
si ingerii mereu implor,
iar vorbele-mi devin suspin,
de fericire as vrea sa mor.
 
Lumina mi-ai adus in suflet,
si ard in flacari de iubire,
 viata-mi e toata numai zambet
si o imensa fericire.




Lumina noptii imi invaluie sufletul
 in mii de stele cantatoare, ce-mi soptesc
 frematand numele tau...



Mi-e dor de atingerea catifelata
 a trupului tau diafan si de ochii tai mari
 umbriti de gene tremurande...


Pe buzele tale cu sclipiri de matase
 as vrea s-astern ofranda iubirii mele
 intr-un sirag nesfarsit de sarutari...














Doar tie vreau sa-ti daruiesc,
sufletul meu imaculat
si vorbe dulci vreau sa-ti soptesc,
caci inima tu mi-ai furat.
As vrea sa-ti spun cat te doresc,
 ruga inchin doar pentru tine,
caci doar pe tine te iubesc
si-astept sa vii iarasi la mine.




Visez la o noapte magica, la soapte rasfirate printre sarutari fierbinti, visez la trupul tau fierbinte si focul dorintei ma arde...
Atinge-ma, iubeste-ma, ia-ma cu tine in vartejul simturilor si lasa-ma sa-ti gust nectarul buzelor, roua trupului si sa ne contopim in infinit.
Te iubesc si inima mea bate doar pentru tine, dragostea mea minunata!




 
Aroma de cafea calda
adusa de o pala de vant de undeva...
din neant...
ma inconjoara,
 ma imbratiseaza, ma alinta suav...
si visez la tine...

Mi-e dor de ochii tai adanci
in care as vrea sa ma scufund
mi-e dor de clipele frumoase,
mi-e dor de tine...









Ce este dragostea?
Este parfumul delicat al florilor de trandafir,
Este bucuria ce naste in suflet
speranta,
Este evantaiul de culori al
curcubeului,
Este surasul senin al unui
copil,
Este cea care face ca
inima sa bata mai repede,
Este cel mai frumos dar
pe care l-am primit vreodata.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu