duminică, 12 februarie 2012

sufletul meu te aşteaptă!

AI PLECAT - angel trist




O privire ce distruge mii de vise, 
Un zâmbet te atrage tu-l urmezi dar a plecat
În jur sute de uşi sunt larg deschise,
Dar uşa mea e-nchisă şi cheia mi-ai luat.
Şopteşte-mi cuvinte-n tăcere,
Cuvinte ce-ai fi vrut să mi le spui dar ai tăcut
Priveşte-n ochii mei plini de durere
Clădeşte-mi din priviri un nou început
Un fluture pierdut în nori am fost,
Pierdut în vise, în cuvinte şi-n flori fără miros
Şi am zburat mai sus de infinit,
Dar ai plecat şi drumul înapoi nu l-am găsit.



¤¤IUBIREA NOASTRĂ..¤¤ - lips

Dragostea doare!


Inima mea...,sufletul meu te aşteaptă! Gîndurile mele le îndrept înspre tine! Eşti omniprezentă în inima mea,în privirea mea,respirul meu. ÎMI ESTE DOR DE TINE,UN DOR CE MĂ DOARE. Umblu prin viaţă rătăcind. Vocea ta,ecoul inimii mele,a sufletului meu,nopţi nedormite cu gîndul la tine. TOATĂ FIINŢA MEA ESTE UN DOR DUPĂ ATINGEREA TA ,SĂRUTUL TĂU! Vreau să te aud,să îţi vorbesc,să te simt . Dacă aşi putea să-ţi pictez durerea mea într-un ritm de melodie cîntat la o vioară cu acorduri line ,aşi rupe inima în mii de bucăţele,inunîndu-mă durerea sufletului meu! SÎNT SINGURA ŞI RĂTĂCESC PRIN VISE GOALE FĂRĂ TINE! Ţi-am dăruit iubire ,fără a dorii să primesc nimic înapoi! ÎN PRIVIREA MEA S-A AŞTERNUT FURTUNA...ÎN SUFLET O TORNADĂ,UN OCEAN FĂRĂ RĂSĂRIT ŞI APUS.OARE MĂ MAI POŢI GĂSI? Lipsa ta mă doare cumplit ...sufletul îmi este gol ...CHIPUL TĂU...DOAMNE CE DOR ÎMI ESTE SĂ TE SĂRUT,SĂ TE ÎMBRĂŢIŞEZ!



Te aştept cu dor - e trist


Înainte de tăcere - love

3 comentarii:

  1. Ce as putea spune cand imi vad postarea scrisa de mine (pe blogul meu) si repostata de tine, fara a mentiona sursa?
    Simt frustrare vazand ca oamenii nu mai creaza, ca nu mai daruiesc din propriul suflet, ci doar fura si pacalesc oamenii cu ceea ce nu sunt...
    "Cu penele altuia te poti impodobi, dar nu poti zbura..."
    Mult succes in toate cele bune iti doresc! Cu dezamagire, desigur...
    Irina
    http://www.irinab.com/

    RăspundețiȘtergere