luni, 4 aprilie 2011

esti iubirea mea ...iar pentru iubire eu imi dau si sufletelul... iti multumesc ca m-ai invatat sa iubesc o sa te pretuiesc o viata intreaga...






   Am strâns în ochi multă tristeţe
Şi te privesc mereu, să nu mai plâng,
Mai bine te mângâi cu tandreţe,
Decât să simt cum inima, mi-o frâng
.
Pe umeri simt greutatea vieţii
Şi nu mai sunt un fluture ce zbor,
Cum am fost în anii tinereţii,
Când nu ştiam, ce e acela dor.
Sufletul mi-e astăzi ca o stâncă,
Scăpată jos într-o vale-adâncă,
Unde nici lumina nu pătrunde.
Inima în piept mi se ascunde,
Să uit că iubirea mai există.
De ce amintirea ei persistă ?




Ce cuvant a format lumea,sau ce cuvant a dat glas iubiri mele pentru tine? Oricare ar fi acel cuvant ii multumesc ca mi-te-a scos in cale. Cred ca ar trebui sa ii multumesc lui Dumnezeu pentru ca mi-a implinit dorinta. Eu i-am cerut doar o iubire, dar el mi-a daruit o viata noua in care nu a uitat sa mi-te includa si pe tine. Am cerut o raza de soare dar el mi-l-a daruit pe tot, am cerut o stea dar el mi-le-a oferit pe toate, am cerut un strop din intregul univers, si mi l-a daruit pe tot. Am cerut un colt din rai si mi te-a oferit pe tine.

Si atunci ce ii mai pot cere cand eu te am pe tine in inima, in suflet,in gand, in vise ...tu esti oriunde sunt eu iar eu sunt oriunde esti tu pentru ca esti mereu in gandurile mele.Stiu poate sunt prea egoista dar te vreau numai pentru mine...dar stiu ca asa ceva nu se poate, asa ca ma voi resemna sa te am atunci cand pot. Oare cine a inventat iubirea? Nu cred ca are rost sa ma gandesc pentru ca iubirea o inventam noi atunci cand ne tinem in brate. Stiu cer prea mult sau poate prea putin dar te vreau doar pe tine. Nu vreau sa ma iubesaca altcineva si nu vreau pe nimeni in sufletul meu in afara de tine.

TE IUBESC spun aceste cuvinte prea rar dar atunci cand le spun e pentru ca simt nevoia si pentru ca roastesc aceste cuvinte din suflet. Iar ele vor fi mereu pentru tine pentru ca pe nimeni nu voi mai iubi asa cum te iubesc pe tine si nimeni nu va mai putea sa imi intre atat de adanc in suflet asa cum ai intrat tu.


Ti-ai gravat numele in asa fel incat nimeni sa nu-l mai toata sterge niciodata, iar asta ma bucura enorm pentru ca pe zi ce trece descopar ce om minunat poti fi si ma intreb de ce te iubesc. Pentru ca esti cel mai minunat om, esti unic, doar tu puteai sa ma faci sa te iubesc fara a te putea macar privi. Si daca iti spun ca te iubesc fara ca macar sa-ti fi intalnit privirea...inseamna ca te iubesc pentru ceea ce esti, pentru ceea ce ma faci sa simt...sa fiu...pentru sufletul tau de aur...pentru tot ceea ce reprezinti pentru viata mea... si cum sa nu te iubesc daca tu ma faci sa ma simt ciudat de bine, doar tu poti sa ma ridici spre cer si in acelasi timp sa ma cobori in suferinta amara a existentei mele. Am invata sa iubesc si sa accept ceea ce tu imi poti oferi.

Dar nu imi voi pierde niciodata speranta. Chiar daca iubirea pentru tine ma va inebuni la un moment dat.Voi ramane cu certitudinea ca nimeni nu a simtit ce simt eu de fiecare data cand sunt in bratele tale. Te iubesc exact pentru ceea ce esti si nu as dori sa te schimbi pentru nimic in lume.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu