marți, 15 mai 2012

Nu rupe firul unei prietenii, caci chiar daca il legi din nou, nodul ramane...

Te iubesc ca-n prima zi, cand raze de soare aurii, cadeaua usor purtate de vant, asupra noastra pe Pamant. Te iubesc, te voi iubi, si chiar daca soarta ne va desparti, iubirea noastra va sta acolo sus scrisa-ntr-o stea


trandafir - b faee




Trandafir - a a


Privesc luciul apei şi cerul...îmi ascult inima ce te strigă,ţipă ca o nebună ,după tine! Ochii mei plini de lacrimi,de iubire,de durere,de dor străbat orizontul!


Galerie de imagini - e d a


Ne veghea luna si stelele , noi doi in imensa noapte ne sarutam flaminzi . in fiecare ungher de iubire , miinile noastre erau strins lipite una in alta ...se auzeau doar soapte de iubire , noi tipam iubirea unul pt celalalt, dansam frenetic dansul unei singure fiinte , a unei singure inimi. TE IUBESC !


noapte de iubire - imagini de dragoste


Simt atingerea miinii tale calde , este plina de iubirea ce-mi porti, simt inima ce-mi daruieste atit de multa iubire, ma ocrotesti daruindu-mi iubirea ta , vrind parca sa ma ocrotesti de toate relele pamintului. TE IUBESC DRAGOSTEA MEA .


Atingerea ta - doua maini taina


Dragostea este cea mai puternică durere a unei inimi! Este cea mai mare dezamăgire a unui suflet şi golul rămas ce ucide pe acel ce iubeşte! Este lacrima de dor ce nu se poate usca ,din ochii celui ce iubeşte,este visul năruit a doi ochi ce priveau cu duioşie fiinţa iubită! 


Petale de trandafir - imagini de dragoste


Da-mi mina - xc t r


Dimineata - f fkn


În inima mea. - fffgggfffffve


Atingerea ta - love




Ploaia si noi - post


Ploua infernal


Pt tine dragoste mea !!!!!!!!!!


Te iubesc!!!!!!!!!






Privindu-te!!!!!!!!!!


Pt cea mai iubita femeie din lume!!!!!





Pe aripi de vânt singuratic.pe valuri când mare-i înspumată_Un dor mă poartă la tine iar inima plânge.suspină.
De prima seară în doi.îmi amintesc.când luna se ascundea după un nor.
Imbrăţișaţi.pe plaja pustie.juram ca iubirea s-o păstrăm.De vraja mării ce ne cuprindea.de pescărușii.ce zburau în zările albastre.De sărutări pe buzele fierbinţi.mie dor la ceas tarziu.în noapte.








¤DOR¤..


AMÂNDOI - l sgiz
DOR - un trandafir si un ultim bun ramas
FRUMOASA CAMELIE


S-au spulberat în vant atâtea șoapte. 
Și-atâtea vise ce nicând n-or să mai fie. 
Plângea pădurea-n seara-n care. 
Ne-am risipit în vânt iubirea. 

Trecuta timp și doar uitarea 
Stăpînă e pe tot ce-a fost frumos 
Şi desfrunzită e acum pădurea. 
Doar doru-n suflet este nemilos. 

S-au ofilit pe rând camelii albe. 
Ce îmi zâmbeau cândva într-un buchet. 
Doar inima în piept tresare. 
Crezând că poate-ai să te-ntorci.



Din iubire pentru tine



Ochii tai m-au invatat sa privesc si sa caut amurguri in dimineti.
Ochii tai m-au invatat sa citesc si sa cant serenadele iubirii.
Ochii tai m-au invatat sa simt,sa mangai piatra rece,sa iubesc zambetele diminetii si mangaierea cetii.
Ochii tai mi-au aratat adancuri nestiute si mi-au linistit bataile inimii.
Ochii tai mi-au aratat ca sunt frumoasa,mi-au scris pe frunte cu buze dulci si mi-au aratat ce frumos aste sa daruiesti iubire.
Lasa-ma sa-ti mangai privirea,lasa-ma sa-ti zambesc si timpul se va transforma intr-o mare de aripi.....





















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu