marți, 12 aprilie 2011

Te iubesc acum si intotdeauna!




 

Tu esti amintirea vesnica a mintii mele, tu ai reusit sa patrunzi in intunericul sufletului meu trezind scanteia iubirii.. Pasii mei s-au ascuns in urma ta, iar daca cerul ar putea... sa te-aduca in viata mea.. as culege-n palma o stea.. sa te am pe tine langa inima mea.. Nu stiu ce vreau, nu stiu ce pot; as vrea sa tip, dar n-are rost; as vrea sa plang dar lacrimi n-am.. Te vad, dar totusi nu existi, te simt aproape, dar visez, cred ca te tin in brate, dar tu esti atat de departe. Esti o iluzie, un vis, esti ca o lumina in noapte, un vis ametitor, un zambet, o lacrima, o raza de speranta, o stea pierduta in vastul univers.





Te iubesc acum si intotdeauna!






Te iubesc acum si intotdeauna!




Ne-am intalnit din intamplare,
si inima tu mi-ai furat,
m-ai invitat la o plimbare
si stanjenit m-ai sarutat.
In flori mereu ma imbracai
si eram cea mai fericita,
dragostea ta imi promiteai
si-ncredere netarmurita.
Eram Craiasa vietii tale
si tu iubitul din povesti,
iar acum stau si-ntreb petale,
sa-mi spuna de ma mai iubesti.


Saruta-mi ochii grei de-atâta plâns,
Doar sarutarea ta ar fi în stare
Să stinga focul rău ce i-a cuprins,
Să-i umple de iubire si de soare.

Saruta-mi gura, buzele-nclestate
Ce vorba si surâsul si-au pierdut.
Iti vor zambi din nou inseninate
Si-ndragostite ca si la-nceput.

Saruta-mi fruntea, gândurile rele
Si toate indoielile-or să moara,
In loc vor naste visurile mele
De viata noua si de primavara.








Ai plecat ...
 si ai luat cu tine dorinte si vise,
sperante si amintiri...
Ai plecat ...
si o parte din mine,
 a plecat odata cu tine ...
Ai plecat ...
si timpul s-a oprit in loc,
iar trandafirul iubirii,
 a ramas o mare de spini ...
Ai plecat ...
si zambetul meu s-a stins,
ochii privesc trist spre infinit
si sufletul ma doare ... 








Intr-o noapte cu cer violet,
o lacrima imi  umezeste pleoapele
si oftez adanc ...
Singuratatea m-a cuprins,
ma inconjoara, ma sufoca ...
Astept sa apari de undeva
din pulberea de stele,
sa iti vad chipul drag,
sa ma imbratisezi
si sa-mi spui soptit ...
... te iubesc ... suntem doi ...




Clipele trec greu si sufletul imi plange, privind fara tinta la telefonul ce se incapataneaza sa taca ...

Gandurile mele zboara catre tine iubire si o lacrima rebela mi-a aparut printre gene ... oftez adanc ...si linistea ma apasa ...


Mi-e dor sa-ti aud vocea calda, mi-e dor sa-mi spui cat ma iubesti, mi-e dor  de tine dragoste si astept sa-ti amintesti ca exist ...









Paseam incet pe nisipul umed,
ce valurile il mangaiau cu tandrete
 sarutandu-i buzele aspre,
 de iubire si dor ...




Soarele alinta luciul marii cu raze
sangerii si cativa pescarusi rataciti
 pluteau, pe o pala de vant racoros ...




Doar un sarut tacut as vrea sa-mi dai
si sa-mi amintesc iubirea,
 ce a fost odata ...









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu