marți, 12 aprilie 2011

Intinde mana catre mine si ia-ma cu tine pe al vietii drum si-ti promit








Invaluit de parfumul
 florilor delicate
de liliac proaspat
visez ...
 
... visez la atingeri delicate
si priviri incarcate
de iubire ...

 
... visez la iubire pura ,
visez la tine ,
visez la o idila in alb...
 
 Vino
sa visam impreuna!


 



 


O pala de vant,
alinta delicat ,
 un boboc de trandafir catifelat,
ce-si etaleaza inocenta,
 scaldat de o raza de soare rebela,
 ce se rasfata alene .
Un fluture as vrea sa fiu ,
 un strop de roua cristalin,
polenul parfumat al florilor,
as vrea sa pot culege
si sa pot visa la eternitate...
As vrea sa zbor,
sa cant maretia naturii,
 sa  las vantul ...
sa ma poarte pe aripi de vis,
as vrea sa imi las sufletul liber,
sa simta... sa atinga...
sa iubeasca...








Ma contopesc cu eternitatea,
as vrea sa cant, sa zbor,
sa-mi strig iubirea ...


As vrea sa stiti cu totii,
fiorul ce imi alinta sufletul,
as vrea sa fiu un strop de margaritar,
 ce pluteste  pe o pala de vant,
 spre infinit ...



Iubesc si rog ingerii,
sa ne protejeze, iubesc ...
un suflet cald si pur, iubesc ...
si multumesc Divinitatii ,
pentru sentimentul sublim ,
ce imi invadeaza fiinta.

 
















 
Paseam incet, pe nisipul fierbinte,
si gandurile imi zburau
 in neant ...

Briza racoroasa imi ravasea parul,
si marea imi fredona
 cantec de iubire ...


   Ai aparut de nicaieri,
mi-ai intins mana zambind,
si am venit cu sufletul deschis,
sa te iubesc ...


Marea ne-a ocrotit primele
soapte de iubire,
ne-a alintat in noptile cu stele,
si ne-a vegheat
dragostea inflacarata ...




 
 
Chipul tau drag,
 se oglindeste in oceanul iubirii mele
 si cuvintele imi raman  nerostite pe buze ...
Gandurile imi zboara catre tine suflet drag si as vrea sa stii cat de mult te iubesc ...
 Ma uit in jur si iti caut privirea, ma infior cautandu-ti iubirea....
 Intinde mana catre mine si ia-ma cu tine pe al  vietii drum si-ti promit sa te iubesc intotdeauna ca si acum ...
~










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu